niedziela, 6 grudnia 2015

Informacja #3

Nie chciałam pisać tej notki, jednak nie mam innego wyjścia. Rozdział się dziś nie ukaże, jestem zła na siebie, bo miałam dobrze rozplanowany czas, uwzględniłam w planie na weekend zarówno czas na pisanie, jak i na naukę, jednak nie sądziłam, że wypadnie mi coś niespodziewanego, a jednak na tyle ważnego, że wszystko inne musiałam odłożyć na drugi tor. Skończyło się tak, że dochodzi północ, ja dopiero skończyłam się uczyć i tak, mogłabym zarwać noc, żeby napisać rozdział, jednak jestem pewna, że nie byłabym z niego zadowolona, a poza tym do szkoły powinnam pójść w stanie choć trochę nadającym się do używalności ;) W każdym razie mam nadzieję, że się nie obrazicie, że dziś nie sprawię Wam mikołajkowego prezentu, ale jedyne co Wam mogę obiecać, to to, że rozdział pojawi się na dniach.
Teraz najodpowiedniejszym pożegnaniem będzie życzenie Wam miłej nocy, tak więc dobranoc i mam nadzieję, że „widzimy się” na tygodniu ;)

BlackCape

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz