wtorek, 21 lipca 2015

Informacja #2

Bardzo chciałam uniknąć pisania tego posta, ale teraz jestem do tego zmuszona. W lipcu rozdział się już nie ukaże. Niespodziewanie wypadł mi kolejny wyjazd i do sierpnia nie będę miała dostępu do Internetu. Nie chciałam zostawiać Was bez słowa. Możecie być pewni, że wrócę (jak zawsze). Już teraz gorąco Was zapraszam na rozdział XXIII, który ukaże się w sierpniu.
Życzę wszystkim udanych wakacji, pozdrawiam,

BlackCape. 

Edit [ 9 września]: Jutro wyjeżdżam na wymianę uczniowską, więc z bólem serca muszę napisać, że rozdział nie ukaże się wcześniej niż 25 września. Naprawdę przepraszam za tak długą przerwę, mam ponad połowę rozdziału, ale nie chciałam go kończyć na szybko, bo wiem, że nie byłby taki, jak to sobie wyobraziłam. We wrześniu już skończą się wszystkie moje wyjazdy, więc będę mogła swobodnie wygospodarować czas na pisanie, a do tego czasu proszę Was o cierpliwość, którą, jak już udowodniliście, posiadacie. Trzymajcie się!

12 komentarzy:

  1. A więc pozostaje mi czekać. Udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Katalog Potterowski (Wszystko co Potterowskie) zakończył swoją działalność z powodów osobistych właścicielki. Z jej prośby wszystkie blogi zostały przeniesione do Katalogu Euforia. Jeśli nie podoba Ci się ta zmiana napisz u nas w zakładce "pytania", abyśmy usunęli twój blog z KE.

    Prosimy o zmianę buttonu/linku!

    Pozdrawiam.
    Alexx

    OdpowiedzUsuń
  3. hej:) zajrzałam na Twojego bloga przypadkiem i z miejsca zakochałam się w opowiadaniu.
    Bardzo ciekawe, fajna fabuła. Zastanawia mnie od początku, co postanowiłaś zrobić z osobą Rona. Jaki sekret w sobie on skrywa... Czekam z na to...
    No dobra postać Notta już mnie nie ciekawi trzeba to zakończyć, ale super to wszystko połączyłaś. Niby razem a osobno, wszyscy szukają miłości i walczą o nią. To jest super
    pozdrawiam
    zapraszam do siebie na
    dramione-zyciepelneniespodzianek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wrzesień.... Kiedy nowy rozdział? My nadal tu jesteśmy i czekamy ";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i bardzo przepraszam. Wróciłam z wakacji w ten weekend i chciałam wykorzystać ostatnie wolne chwile. ;) Zapewniam, że biorę się do roboty i rozdział ukaże się niebawem. :)

      Usuń
  5. Witaj!

    Z tej strony administratorki Katalogu Granger. Pewnie właśnie w tej chwili zastanawiasz się po co piszemy, otóż sprawa jest prosta – Wasza aktywność na katalogu, który prowadzimy. Nie oczekujemy wiele, pragniemy tylko, aby nasza praca, jaką wkładamy w rozwój katalogu, oraz czas, jaki poświęcamy, był szanowany, ponieważ inaczej, jeśli sprawa będzie dalej tak wyglądała, będziemy zmuszone zawiesić działalność katalogu. Oczywiście zanim do tego dojdzie, będziemy walczyć – waleczne z nas kobietki, więc nie poddamy się tak łatwo. Po prostu potrzebujemy właśnie Twojej pomocy, inaczej nie damy rady. Do działania katalogu potrzebne są dwie strony; my – administratorki, oraz wy – nasi katalogowicze. Bez Was to wszystko nie ma sensu. Mamy nadzieję, że ta wiadomość wzbudzi w Was choć odrobinę zainteresowania.

    PS. Kiedy obchodzisz urodziny? Zachęcamy do zapisywania się w zakładce „Urodziny” – dzięki temu już nikt z katalogu nie zapomni o Twoich urodzinach!

    Zapraszamy także do korzystania ze wszystkich zakładek na katalogu. Uczestniczcie w życiu katalogu! Nie zawiedźcie nas.

    Pozdrawiamy,

    Załoga Katalogu Granger.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polowa pazdziernikaaa, kiedy nowy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jest 19 października. Rozdział powinien juz być no chyba że pisząc 25 września miałaś na mysli rok 2016

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czuję się okropnie z tego powodu, ale ostatnio natłok wszystkiego mnie przytłoczył. Postaram się dodać rozdział jak najszybciej, mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu, bo to jeden z niewielu, w którym mam trochę wolnego. ;)

      Usuń
  8. Reaktywacja SPISU DRAMIONE!
    Byłaś do niego zgłoszona. Jeśli nadal chcesz widnieć w Spisie – zapraszam do zapoznania się z odświeżonym regulaminem i nowymi, ciekawymi zasadami. Nic już nie jest takie, jak na początku. Zainteresowana? Zapraszam!

    LINK

    OdpowiedzUsuń